Wysyłka/Reklamacje/Zwroty

Wysyłka

Postaramy się wysłać zamówioną przez Ciebie paczkę najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj będzie to trwało od 1 do 4 dni, w zależności czy w danym momencie kurierzy będą mieli wolne czy nie – jeżeli zamówisz w towar w piątek, może on dotrzeć do Ciebie we wtorek, ale jeżeli będzie to na przykład środa rano to jest szansa, że otrzymasz go już w czwartek. 

Na karcie produktu zawsze będzie informacja o czasie dostawy. Niektóre gadżety sprowadzamy z końca świata i może okazać się, że czas wysyłki może się wydłużyć. Powiadomimy Cię o tym!

Po każdym zamówieniu otrzymasz powiadomienie na maila odnośnie potwierdzenia zakupu, jednak to nie będzie jeszcze ten moment w którym wysyłamy paczkę. Kolejny mail z pewnością będzie z informacją, że paczkę przygotowujemy a następny będzie informował o wysyłce.

Pamietaj, że ramka do Hot Wheelsów jest dość spora, zazwyczaj mierzy ponad metr i nie zmieści sie do paczkamtu, dlatego zazwyczaj do wyboru będzie tylko tradycujny kurier DPD.

Płatności

Za zakupiony towar opłatę najlepiej należy uiścić w momencie zakupu. Zostaniesz przekierowany na stronę naszego prowidera płatności PayU. Jest to bezpieczna płatność, którą  możesz zrealizować w dowolnym banku. Jest też możliwość zapłaty tradycyjnym przelewem. Towar wyślemy wtedy od razu po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku. Numer rachunku znajdziesz w mailu potwierdzającym zakup.

Zwroty/Reklamacje

Istnieją sytuacje, że towar może przyjść uszkodzony, lub zwyczajnie się Tobie nie spodobał. Trudno. Rozwiążemy to bez problemu.

Na zwrot masz 30 dni od jego otrzymania. Wystarczy, że wydrukujesz stosowny formularz. Znajdziesz go poniżej oraz w zakładce Regulamin. Koszt przesyłki za zwrot ponosi Kupujący. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce Kontakt

W przypadku wymiany, postępujemy podobnie jak w przypadku zwrotu, z tą różnicą, że możemy przeksięgować pieniądze i wystawić nowy paragon na nowy towar. Koszt przesyłki za wysyłkę nowego towaru leży po stronie kupującego.

Reklamacje – mam nadzieje, że nam się nie przytrafią! Jednak, jeżeli tak się stanie musisz się z nami skontaktować. Być może zawiniliśmy podczas pakowania przesyłki, być  może kurier jest zaufanym człowiekiem Sami-Wiecie-Kogo, nigdy nic nie wiadomo, ale spróbujemy jak najszybciej rozwiązać problem, aby każda ze stron była usatysfakcjonowana. Pamiętaj jednak repliki, to bardzo delikatne towary, które  mogą popsuć się od uderzenia, upadku. Szanuj je a powinny Ci służyć!